10 juni 2008

Motvind...


Vad är tio minuter i en uppförsbacke på ett spinningpass igämförelse mot min cykeltur ner mot gymmet i eftermiddagas??? Jag har aldrig fått kämpat så mycket någon gång på den sträckan. Bara att hålla mig kvar uppe på cyckeln krävde en extra ansträngning. Den lättaste växeln som jag brukar ha när jag cyklar uppför branta backar hade jag i nästan hela vägen, det var storm idag.
Väl framme på stan kändes det som om jag hade avklarat ett cardiopass;) Nere på stan skulle jag ju köpa två presenter, det slutade med att jag köpte två skärmkepsar och ett träningslinne till mig=0) Jag älskar skärmkepsar, trots att det kanske inte är det mest moderna man kan ha, så är det otroligt praktiskt, skönt och snyggt :x


Världns bästa mellis; kesella, funlight med den nya smaken appear (hur god som helst) + hallon, mums.

Idag körde jag ett SUPER bra pass bröst + fram & utsida axlar. Det gick verkligen skit bra, vet inte vad det var, men det kändes underbart.

Jag har alltid kört ordentligt och strikt igenom min styrketräning i kombination med att jag nästan alltid kör själv. Så ett problem som jag har är att det är inte världens lättaste att köra både strikt och supertugnt när ingen passar & framför allt pushar... Men idag bestämde jag mig för att ibland kan man tumma lite på tekniken och köra lite tyngre. Så det gjorde jag idag, vilket visade sig i att jag gjorde rekord på tre av fyra axelövningar!!!

Nu är det läggdax, för imorn ska jag till min lillasyster Patzies skolavslutning och få lite yttligare (förhoppningsvis) sommar känsla.

Natti Natti

4 kommentarer:

susanne sa...

Hej gums. Jag har blivit helt fast i nya fun light saften sen du bjöd på den :) riktigt mumsig. Ha en bra. kramar

Millan sa...

Susanne;
Visst är den underbar, jag bara älskar den. Hur skönt är det inte med sommarlov då?!!
Ta hand om dig så får vi försöka ses nån dag.
Kram

patzie sa...

Hej millis det är patzie

Millan sa...

Patzie;
Hej sötnos, hur mår du?
Puss