09 juni 2008

Födelsedags Fest!

Malin kom lite innan alla andra och är alltid lika underbar som hjälper till när jag som mest behöver det. Här är det tonfisksnittarna som är i full gång.

Det var inte lätta frågor på tipspromenaden... (Alla frågorna handlade såklart om mig..)

Iväntan på maten så passade vissa på att ta det lite lugnt;)

Äntligen dax för mat!

Då var det dax för lekarna... Snöre igenom kläderna lättade upp stämmningen;)

Titta stilen på Sandra, hon var skickligast på att behålla en krona mellan de ihop knipna skinkorna..

Att skala potatis är inte alltid det lättaste, längsta skalbiten vinner; Peter.

Alla blir vi barn på nytt när tillfälle ges.

Tack snälla en en gång för en toppen kväll!!!

//Millan

2 kommentarer:

Stina Telhammer sa...

Hejsan!! Läste din kommentar på bloggen min=) Jodå nog känner jag igen det där med kommentare om muskler på benen. Man får försöka se det från den positiva sidan.. vi har troligen lättare att bygga muskler=). Sen kan jag lägga till att dina inlägg är riktigt roliga att läsa dom med! Sköt om dej och grattis i efterskott!

Millan sa...

Stina;
Tack! Och visst får vi se det ifrån den ljusa sidan, det måste man göra. Muskler är underbara, nu är jag hästlängder ifrån dina benmuskler vill jag bara göra klart...för dina ben ska du vara stolt över, du har de grymmaste ben jag någonsin har sett! Ha det bäst i det härliga kjol vädret ;) Kram