09 juni 2008

Jag är Överlycklig just nu!!!


Jag måste bara få säga att jag är så otroligt glag just nu.. Jag har länge, ända sen jag startade upp bloggen funderat på om jag skulle ha en så kallad "gäst räknare" på min sida, så att jag har någon koll på hur många besökare jag har som följer mig varje dag. Eftersom det är väldigt få som skriver några kommentarer på mina inlägg så är det inte så lätt för mig att veta. Vilket jag tycker är lite tråkigt, ni får jätte jätte gärna skriva vad ni tycker och tänker, vad ni tycker om det jag skriver, osv.

Jag har länge varit rädd för att få reda på att det kanske bara är tre-fyra st personer/dag som läser min blogg, vilket inte skulle vara så roligt. Jag vet att många av mina vänner är inne dagligen och jag antar även att personer som jag inte känner kanska tittar in någon gång (eftersom det finns ngr tjejer som länkar till mig, vilket jag tycker är jätte kul) så jag tog mod till mig idag på eftermiddagen att installera "räknaren".

När jag kom hem ifrån träningen idag så blev jag sååå otroligt glatt överaskad över att det finns så många personer som vill följa mig i mitt skrivande. Jag är hur lycklig som helst!!! På bara några timmar (ifrån nån gång på eftermiddagen fram till nu har jag haft 57 besökare, det är långt över förväntan för mig. Det gav mig en spark i rumpan om att fortsätta att bjuda på mig själv och skriva om mitt lilla liv!!!

Ikväll började jag mitt "tunga" schema igen. Efter tre veckor med "lätt" då jag låg på 12-15 reps så var det otroligt skönt att få ta i ordentligt idag. Jag ligger runt åttor nu. Idag var det rygg + baksida axlar som fick sig en genomgång. Jag vet inte om det var för att jag har varit ledig idag, eller att jag har sovit ut ordentligt i två dagar, eller att jag började köra tungt, eller om det var för att jag har vilat ifrån gymmet i tre dagar eller kanske för att jag har ätit så otroligt mkt hela helgen så jag är överfull av energi, för dagens pass gick skit bra! Det är alltid roligt när man känner sig nöjd över dagens gympass.


Idag har jag köpt Aminosyror som jag tänkte prova, dels innan morgonpromenaderna och på kvällen straxt innan läggdax. Vi får se vad jag tycker om det om några dagar. Straxt är det dax för min första shot.
Kvällsmaten bestod av panguas filé, grönsaker, keso och en helt underbar sås gjord på kesella, dill, rom, salt o peppar.

Nu är det läggdax, imorn blir det morgonpromenad, ner på stan och köpa lite presenter till min svåger Thomas och Daniels systerson Casper. Min mamma kommer även förbi på lite massage. Självklart blir det en sväng till gymmet oxå.

Ha det gott så länge så hörs vi imorn, Natti Natti

4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Jag håller allt koll på dig, även om jag är lite dålig på att kommentera ;o)
Nu kör vi hårt Camilla!!
Kram!

Millan sa...

Lina;
Toppen!! Det är bra att vi håller koll på varandra. Vi måste peppa varandra under de kommande, tunga dietveckorna längre fram;)
Kram Kram!

Petra sa...

Ramlade in här av en slump...
Måste bara säga att ja e INTE lagd åt det hållet, men JÄVLAR ANACKA va snygg du e!!! :-)
Ligger många timmar bakom den kroppen...

Millan sa...

Petra:
Nu blir jag lite generad.....:D
Tack för komplimangerna:)
En o annan timme har jag väl spenderat i gymmet, haha;)
Roligt att du ramlade in till mig, hoppas du kommer stanna kvar, tihi.
Kram