25 juni 2008

6 dagar kvar...

Mina trötta fötter har just nu avnjutit 40 minuters massage av världens underbaraste man, min Daniel. Tack älskling, det var välbehövt och alltid lika skönt.
Mina timmar på jobbet gick riktigt fort idag, vilket var skönt då jag han med endel på stan innan det var dax för gymmet. Idag blev det rygg, ganska bra pass måste jag säga. Jag känner mig väldigt trött i ryggen just nu. Jag kände av en viss matthet redan innan passet och efter träningen idag så blev känslan inte bättre. Precis som om man skulle ha blivit överkörd av en ångvält, ni vet. Så känner jag mig främst i ländryggen nu. Vet inte om en anledning till detta kan vara att jag cyklar min mil varje dag. Känns inte som om mountinbike är det mest skonsamma för ryggen (liggandes över styret). Jag känner av träningsvärken i benen även idag, vilket är ganska skönt. Jag gillar att känna "lagom" träningsvärk i just benen.

Efter gymmet träffade jag Kristin, för att göra en uppföljning i hennes kost & träningsschema. Hon behövde lite tips och inspiration nu när hon känner att hon har stannat på vågen, och att det inte händer nåt mer just nu... Lite mer cardio efter gymmet och om möjligt lägga till ett extra gympass i veckan. Hoppas hon fick en liten kick och en spark i baken när hon har kämpat så duktigt fram till nu ;)
Ikväll blev det min favorit kvällsmat för tillfället, räksallad med vitkål, avokado, ägg, tomat, paprika, ruccola, mummma.

Imorn ska jag försöka ge mig ut på morgonpromenad innan jobbet, hoppas inte att jag känner mig så trött i kroppen som jag gör idag bara. Efter jobbet blir det ett bröst pass, ska nog klämma in mage eller vader oxå. Snart är det helg igen och ännu en vecka är på väg mot sitt slut, dagarna bara springer iväg.

Idag hade vi uttlottning på en rynkkräm på jobbet, som jag vann. Kan behövas efter att jag imorse insett att även jag åldras... Jag ska prova den ikväll så får vi se om jag vaknar slät som en persika imorn =0)

Nu är det dax att fixa inför imorn, natti natti.

1 kommentar:

Stina Telhammer sa...

Halloj!! måste göra en sådan sallad jag också, din såg så jäkla god ut=)Sköt om dej!