14 juli 2009

ARG

Jag blir så jäkla arg!!!
Jag hade laddat ett inlägg med massor av bilder o text ifrån helgens roliga händelser tillsammans med talangjakten. Men så går de inte att publicera......Hoppas att detta lilla inlägg funkar i allafall, nu när datorn fick starta om o allt.
Jag blir så arg på teknik..
Idag har dte gått iett iallafall. Jag var förbi PF och köpte på mig fyra nya produkter som coachen tyckte att jag skulle äta. Vidare till gymmet för ett biceps o magpass + cardio.
Lunch o dax att börja jobba. Jaghar verkligen ätit mycket idag, mat, mat, mat hela tiden. O riktigt god mat oxå. Jag har fotat mina måltider, men de gick inte heller att lägga upp:( Imorn, hoppas jag det går.
Efter jobbet åkte jag till Fredrika som fixade mina naglar. 21.10 satt jag på cykeln, påväg hem, äntligen!!!
Hemma ikvällhar jag ätit god köttfärsfräs med grönskaer och nyss mumsade jag i mig de sista nötterna för dagen, mmmmmm.
Nu skajag sova 6 timmar, för det blir ett tidigt pass på gymmet, kl 7!

Imornkväll kommer Anna Lübeck och Patrik hit så vi ska grilla lite tillsammans, det ska blir riktigt mysigt.

Nu är det nati natti

Inga kommentarer: