18 juli 2009

Nya mått!!!

Morgonens intervaller på spinningcykeln var tunga. Jag känner av att jag knappt har några kolhydrater i kroppen, men jag kämpade på med 10 st rusher iaf.
Idag åker ju vi till Stockholm så kosten får jag göra bästa möjliga av. Under dagen o morgondagen...
Innan passet imorse tog jag veckans mått och jag är jätte nöjd!!!! På fem veckor har jag tappat
3,3kg! Sen i tisdags när jag började med nya matschemat har jag tappat 0,7kg, wiihee.

Nu är det dusch, frulle o sen två timmar i bilen..
Må så gott!!

4 kommentarer:

Liza sa...

härligt gumman! detta kommer o bli kanoners ska du se..;) vi följs åt på vägen dit...*ler*

FitnessDesi sa...

Åh vilken härlig känsla att få så snabbt resultat efter omplanering i kosten! Jag önskar dig all lycka till!! Kram på dig

Millan sa...

Liza:
Absolut, jag har koll på dig;o) Kram

Desi:
Visst är det, man behöver lite medvind ibland. Tack snälla, Kram!

Anonym sa...

Har du slutat blogga??