05 juli 2009

Fredagsmys!

Hela den här helgen har bara sprungit iväg. Fredagen startade jag upp med en skön morgonprommenad innan jag började jobba kl 8.
På kvällen bjöd Nina & Tobbe ut oss på en jättemysig tapas restaurang på stan, Maneza. Mycket och god mat mumsade vii i oss. Efter maten gick vi till ett Italienskt fik och tog en kaffe och en glass innan vi åkte vidare hem och sjöng Singstar.
Glass o kaffestund på Pappa Grappa café
Det är så grymt kul att sjunga....trots att jag sjunger så falskt;o)
Tobbe bjöd på några dansmoves i takt med musiken
Duell...?
Ibland lät det värre än nånsin, haha

Vilken stjärna....
Vilken utstrålning;)

Det blev ingen lång o lyckad singstar karriär för Daniel..han gav upp.
Igår var det bara jobb o jobb o jobb, hela dagen o natten. Jag började jobba 12.30 och slutade straxt efter 02.30 i natt. Då var det bara att hoppa i säng och få några timmars sömn innan klockan ringde och det var dax att åka till H&M och jobba idag oxå.
Jag var mer än skittrött imorse. Jag kan inte säga att jag är så värst pigg piggelin just nu heller, men när man har hållt igång en heldag så finns det inte nån chans att känna efter hur det känns;)
Jag ska fixa lite kvällsmat straxt och förhoppningsvis komma i säng skapligt ikväll:)

2 kommentarer:

Daniel sa...

Schysst att du lägger upp bilder på mig när jag har svarta strumpor uppdragna, shorts och finskjorta =)

Tur att jag sjunger fint i alla fall..... Nehe, inte det heller..

Millan sa...

Daniel:
Jag förstår inte vad du menar??? DU tyckte ju att du hade gjort dig jätte fin den kvällen. Nystruken skjorta med matchande byxor o allt...not;o)
Älskling, du försökte i några låtar iaf, men jag håller med: Du kan INTE sjunga. Men jag gillar dig iaf, du är ganska charmig:) Puss min älskling, love you!!