06 juli 2009

Gymbilder

Lite bilder ifrån gårdagens rygg + baksida axelpass. Blev inte så stor variation på dem, men bättre än inget ialla fall

Det är inte lätt att vara liten....jag får klättra som en apa för att komma upp;)

Väl uppe ska jag bara fixa iordning mina liftingpads...

..innan det bär av;)
upp oner, upp o ner...

Shit va tungt det är, det är inte det lättaste att dra upp en säl, hahaha, skoja bara:)
Kanske inte världens bästa pose, ser ut som jag inte har nåt hår??

Daniel dummar sig och kör en "krabba" :o)

Lite avslutande rodd är aldrig fel

puh, nu är jag helt färdig!!!

2 kommentarer:

Denicé-Fitness sa...

Hörru du du din lilla snygging!
Jag kommer med till N-köping OM jag inte åkt på semester....vi kollar nämligen sista minuten nu, så vi kan dra imorrn redan =) Annars är det spikat, snackade med Coach å jag kan åka med honom.
Men...? de kanske jag redan sagt...?
hahah, hur som haver så vet du det, DUBBELT upp =)
Kram sötis!

Millan sa...

Denicé:
Hoppas hoppas hoppas att du kommer. Hör av dig så snart du vet.
Kramar till Dig min vän!!