02 juli 2009

Försökte i allafall

Går inte att lägga upp några bilder just nu, nåt fel på bloggers sida. Tänkte bjuda på lite ifrån stranden, grillmys hos mamma o en ny sås som jag slängde ihop, men det gick inget vidare. Får göra ett nytt försök imorn;)

Nu ska jag bara äta upp min sista måltid för dagen, gissa vad??? innan jag ska hoppa upp på min spikmatta.
Sen jag köpte spikmattan för snart två veckor sen (tror jag) har jag inte varit utan den en endaste natt. Jo, en förresten. I lördags när jag hade jobbat o gick o la mig straxt innan 4, då skippade jag den, hade inga problem med att somna endå... Spikmattan är helt fantastiskt underbar. Jag somnar in på typ 4 sekunder... Den var t o m med ut till mamma på landet igår, jag somnade på den där oxå, inga problem att rulla ihop o ta med sig.
Tack Denicé för alla goda ord om denna taggiga dyna:)
Natti natti, zzzzz

2 kommentarer:

Denicé-Fitness sa...

å visst är den underbar!!
Så många jag har tipsat om den, å dom har köpte den och är supernöjda!
Nu ska jag lägga mig på min en stund, dags för powernap.....ja vet de e sent men måste vila för å ha lite "plugg"ork.
KRAM!

Millan sa...

Denicé:
Hoppas vi ses i helgen!!!!!
Natti natti:x