16 juli 2009

Tråkiga wookisar

Finns det något tråkigare än vanliga wookgrönsaker??? De är så smaklösa, vattniga, sladdriga och näringfattiga.
Jag köper aldrig frysta wookisar längre. Det är såå mycket godare att hacka ner färska, valfria & goda grönsaker och lägga dem i en form o bara skicka in i ugnen. Hur gott som hellst. Krydda med alla möljiga kryddor som man hittar i skåpet.
Idag kryddade jag med massa flingsalt & mango curry

Ugnsgrönsaker tillsammans med tonfisk är jätte gott.
En av mina måltider i morgon

Ryggpasset gick helt ok imorse så jag klämmde in lite mage också. 20 minuter på trmpmaskinen blev det oxå innan jag hoppade in i duschen.
Nu sitter jag och varvar ner efter en ganska lång dag på jobbet.
Imorn jobbar jag 8-16 så det blir ett pass efter jobbet.
Detta är njutning!!!

Kaffe med kanel (har slutat med mjölk hellt o hållet nu, på lördagarna kanske det blir en skvätt)
Torrostade mandlar o cashewnötter är helt fantastiskt gott. Det är tur att jag mäter upp hur många jag får äta, annars hade jag kunna trycka i mig ett kilo tror jag.

Måste slänga in en maskin tvätt nu, har inte haft nån lust o energi till att städa, tvätta o fixa här hemma den här veckan. Jag vill bara träna, äta o myyyysa:o)
Men NU måste jag!

Inga kommentarer: