08 juli 2009

Sitter o slappar


Hamnade framför datorn som vanligt med en stor kopp kaffe. I väntan på att tvättmaskinen ska bli klar kollar jag runt på alla mina favvo bloggar o självklart ägnar jag mågra minuter på facebook för att uppdatera mig om vad som händer där ute i världen;)hahaha.

Hur underbart är det inte idag då....solen skiner och regnet syns inte till, jag hade räknat med samma skit väder som vi hade igår.

När jag cyklade hem ifrån gymmet, med ett stopp på coop för att köpa ägg, avokado o bär såg jag ut som en dränkt katt när jag klev innanför dörren. Spöregn, åska och blixtrar är inte vad jag gillar att cykla i takt till, men vad ska man göra när man måste komma hem, och jag vägrar lämna min cykel kvar på stan. Jag har redan blivit av med två stycken där:(
Det var bara att trampa på....


Nu är det dax för frulle, sen tror jag det är dax att hänga tvätten. Jag ska försöka vara lite snabb o effektiv med städningen idag, så jag hinner så mycket som möjligt;)
Kram på er!!!!!!!!!!!1

Inga kommentarer: