02 juli 2009

Sälen ska inta stranden...


Nu är det tajm för en morgonprommenad ute i skogen hos mamma.
Efter det ska jag ner på stranden o steka. Första dagen för i år, som jag ligger i solen o slappar....det ska bli riktigt najst;)
Det är inte riktigt min grej att ligga typ halvnaken på en strand med min bleka o något för mjuka o kramgoa kropp ibland andra människor, jag gillar det INTE!
Men är jag tidigt nere vid vattnet kan jag välja bästa o den mest avskärmade platsen;)
Nu ska aminosyror o koffein intas...
Hoppas att jag fick med mig ipoden??

2 kommentarer:

TobbeJonasson sa...

Ja vet ju hur du tänker. Men en tjej som ser ut som du borde verkligen inte tänka i dom banorna. Du är sjukt snygg! Både off och on! Grym triceps bild BTW :)

Millan sa...

Tobbe:
Tack tack!
Va snäll du är;)
/Millan