29 juli 2009

Då var man inne på tredje året...

..åren går så fort, vart tar de vägen. Men det är väl som de säger...
-Det går fort när man har roligt.
Igår firade vi våran 2-åriga bröllopsdag.
Jag jobbade och kom hem ifrån jobbet straxt innan 20 och då hade min prins gjort iordning en så fin kvällsmat till oss.
Min goda räksallad, med massa godsaker i
Blomma och paket stod o väntade på mig till middagen oxå:)

I paketet fanns det bästa jag vet inom hudvård, en Kanebo créme.
Min är slut och jag har varit för snål för att köpa en ny, för den är svin dyr. Men så fick jag den av min älskling, han vet att jag skulle bli sååå glad.
Danne & Erica + barnen såklart, NI är UNDERBARA!!! Tack snälla för det fina blommbudet som stod på bänken när jag kom hem, ni betyder massor för oss. TACK!!

En söt liten sparkotte fick vi i bröllopspresent av mamma o Johan när de var här i veckan
Efter maten låg vi i soffan o bara tittade på film o slappade(Oceans eleven, jag har typ sett den 15ggr, men älskar den fortfarand). Det händer inte ofta att jag kan ligga o göra ingenting i soffan, men det var riktigt skönt. Så skönt att jag tom somnade i Daniels knä...
Jag tog faktiskt en sovmorgon idag, det händer inte ofta, men eftersom jag har en hel fridag ifrån träningen och ingen morgoncardio att stressa upp till så sov jag. Jag gick upp straxt innan 9.30, vilket är ganska sent för att vara mig.

Eftersom Daniel hade fixat så fin myskväll igår så ville jag bjuda på frulle.
Räk o laxmackor, med handskalade räkor tom;o) Till Daniel.
O Proteinpannkaka till mig.

Idag är jag ledig, så vi tänkte kanske hitta på nåt skoj, eller bara ta dagen som den kommer, vi får se.
Det vila ifrån träningen iaf, och det BEHÖVS VERKLIGEN!
Jag har träningsverk i hela kroppen.
Jag passade på att köra ett ryggpass på morgonen innan jobbet igår och gjorde ett bra pass. Kort, tufft o intensivt.
Ett litet PB i chinsen blev det. Pb i "sälform". I vintras när jag hade några kilo mindre än nu att lyfta på gjorde jag några fler, men nu när jag är i den form jag är, så plågade jag mig till 2 extra mot vad jag brukar klara av, klockan 8 på morgonen!!! Bra jobbat Millan;o)
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för.....någonting. Vi får se vad dagen har att erbjuda.
Det är SKÖNT att vara ledig iaf!

2 kommentarer:

Areyanna sa...

Ser jätte gott ut=) Healthy! Me like!! =)

Millan sa...

Areyanna:
Visst gör det;) Och det var mumma.