10 juli 2009

Hoppas mina trötta tuttar växer...

...hahaha.
Imorse var jag upp riktigt tidigt. Vaknade faktiskt innan klickan ringde 5.50.
Pigg o utvilad hoppade jag upp ur sängen för att svira om till gym outfiten, äta frulle och bälga två muggar kaffe.

Jag pasade på att åka med Daniel till gymmet när han åkte till jobbet 6.45.
Kvart i sju var jag helt ENSAM på gymmet. Det var riktigt skönt, fick nästan lust att slita av mig kläderna o springa ett var i lokalen, NAKEN...haha.
Det var kanske att överdriva lite men det är inte ofta som det är helt tomt.
Jag kan inte påstå att det blev några pb imorse, men ett bra pass blev det iaf. Bröst o triceps fick sig en bra start på dagen, lite krut är det nog i dem, hoppas de växer...;o)
En skön powerwalk hem på 40 minuter var härligt innan jag skuttade in i duschen och gjorde mig iordning för jobbet.
Min härliga cykel outfit;)
Jag tycker inte om att cykla i det som jag ska jobba i, jag byter alltid om på jobbet innan jag börjar.
Triceps pose innan lunch, efter dagens pass

Dagens lunch:
Cesarsallad med ägg, kräftstjärtar, keso o avokado

Dagen gick långsamt o trögt idag på jobbet. Jag ville bara hem!!!
Nu är det äntligen freeeedagkväll. O vad spelar det för roll igentligen??? Jag jobbar ju imorn iallafall.
Nu ska vi äta kvällsmat, gissa vad???? Självklart blir det en Pankis till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fråga, undrar vilken vikt du står på när du börjar din diet och hur lång du är? Kunde vara kul att veta hur många kilon nedåt resan är ungefär (antingen blir jag avskräckt eller sporrad, haha). Ha det gott! /Sarah

lisalove sa...

har just hittat din blogg och bläddrat igenom ett 20-tal inlägg, jag blir inspirerad av alla dina recept! mer mer mer! :)

Millan sa...

Sarah:
Jag är 158,5 cm lång.
Jag var aldeles för tung nu när jag började dieten:( :(
Jag tillhör tyvärr de som ganska lätt går upp i vikt och har desto kämpigare med att gå ner.
Jag vägde ca 62 kg när jag startade. Vilket är aldeles för mycket. Jag har aldrig vägt så mycket NÅGONSIN! Och jag lovar att jag ALDRIG ska väga så mycket meeeer.
Men min tanke var att försöka "äta upp" mig lite efter förra tävlingen så att jag fick igång förbränningen ordentligt, för den var nästintill obefintlig på slutet innan tävlingen. Samt att jag hoppas på att jag har byggt på mig lite mer massa oxå.
Mitt MÅL är att jag vill ner till 50kg. Den som lever får se...jag kommer att behöva alla stöttande o värmande ord o peppningar på den här resan, då den känns både låååååååååååång o tuff.
Kram!!

Lisalove:
VÄLKOMMEN hit!!! Roligt att du hittade hit och att du gillar min blogg:)
Jag lovar dig, det blir masssssssor av mer mat framöver. Jag älskar att laga mat!!!!
Bra mat:o)
Millan

Julia sa...

Mums vad gott det såg ut :) Var skeptiskt till Caesar tillsammans med räkor/kräftstjärtar - men smakade det på Midsommar och det är ju kalasgott :)
Ha en trevlig helg stumpan!

Anders Lundgren sa...

Jävulen vilka triccar du har "fått" ok byggt upp Millan, ser bra ut. Syns i eftermiddag.

Millan sa...

Julia:
Visst är det gott:) Kram på dig!!

Anders:
Visst har de vuxit lite grann;)
Tack för en trevlig helg i lördags, alltid lika roligt att träffas. Hälsa så mkt till Mia.
Kram!!