07 juli 2009

Han ligger på +

Titta vad som stod o väntade på mig när jag kom hem förut...
Det är inte ofta som Daniel fixar maten, så en stor eloge till honom ikväll.
Skönt at få komma hem till en framdukad middag när man kommer hem, eller hur?? Det smakar extra gott då;o)
Efter en heldag på jobbet var det dax för ett benpass. Jag har skjutit på det passet i ett par dagar nu, pga av att jag inte har känt att de (benen) har varit redo, lite strul med ett knä samt träningsvärk som inte vill släppa....men idag fanns det inga om o inga men som funkade längre, det var bara att köra. Det blev ett ganska lätt o aningen kort pass, men jag är nöjd ändå.
Det kändes bra i både liggande o sittande curlen på 45kg, har kännt lite i knät tidigare, men det gick fint. Benpress gjorde jag en lätt 12a på 140 o en 8a på 145. Kände att det räckte, behövde inte ta ut mig tyngre ikväll. Jag avslutade med fyra set benspark.
Nu är dte dax för en dusch, lite kesella, spikmattan, sen ska jag sussa.
Imorn är jag LEDIG!!!!
Då ska jag städa; dammsuga, tvätta golv, damma, städa badrummet och tvätta.
Eventuellt kommer Malin förbi en sväng på förmiddan o fikar lite, det ska bli mysigt.
JO just det, på eftermiddagen ska jag vara barnvakt åt Elina, min prinsessa i några timmar. Åhhhhh, det längtar jag verkligen efter, hon är UNDERBAR!!
Hörs mer imorn, Nattis:x

3 kommentarer:

Tonny sa...

Det där såg riktigt gott ut.

Anders Lundgren sa...

Vilken snäll kille du har Millan, jag trodde jag var ensam med att bli bortskämd. Vi har det bra vi ;-)
Syns på lördag vännen, ha det bäst

Millan sa...

Tonny:
Det var riktigt gott!! Det är alltid extra gott när man slipper fixa maten själv oxå;)

Anders:
Jag vet, han är underbar. Jag tror att både du o jag är ganska snälla och skämmer bort dem ganska bra oxå;o)
Roligt att ni kommer med upp till Norrköping på lördag.
Kram!!