21 juli 2009

Mer bilder:)

Tack älskling för en supermysig helg!!

Åhh, jag gick lös inne på Adidas butiken. Jag hittade såklart hur mycket som hellst som jag ville ha. Tyvärr var det bara plånboken som sa ifrån...:(

Jag är lyckligare än lyckligast!!!
Jag tog täten i butiken, provade hur länge som hellst..... o Daniel var så underbar och öppnad upp plånboken och gjorde sin fru till dagens lyckligaste.
Jag älskar att handla träningskläder

Till lunch på söndagen gick vi till en mongolisk restaurang
Man väljer själv vad man vill ha o så steker kocken på det åt en, smart!

Det ser inte så upphetsande ut, men det var gott.
Massa kyckling, nötkött och grönsaker

Mer sushi buffé;)

Ett dygn hemmifrån och jag hade med mig liiite väl mycket kläder kanske???
Vet inte om kolhydratbristen gjorde sitt....tre likadana leggings låg i väskan när jag packade upp den:)

Lite ombyten....

Daniel bara skakade på huvudet när jag packade upp plagg plagg efter plagg.
-Vi ska vara bort ett dygn...
Jag hade även gömt lite i hans väska, tihi.
Alla tjejer förstår nog.., eller hur:D
Hoppas ni får en fin dag idag!!
Nu är det dax för jobb.

Inga kommentarer: