04 juli 2009

Massa bilder ifrån landet..

Det är inte ofta som jag unnar mig lite lugn, ro o avkoppling när jag är ledig. Det är alltid 100 saker som jag ska göra när jag väl "har tid".
Men i går var jag ledig, så jag bestämde mig för att åka ut till mamma redan på onsdagkväll för att ta vara på varje liten minut till vila.
Det är otroligt skönt att komma bort hemmifrån iblan och bara bli ompysslad:)

På kvällen grillade vi men familjen och bara slappade i soffan framför tvn, vilket ALDRIG heller händer här hemma, det finns alltid en massa andra "viktigare" saker att göra...

Igår på morgonen gick jag upp vid åtta, tog mina aminosyror + koffein och gav mig ut på en VARM & SKÖN powerwalk på 50 minueter innan frukost och några lata timmar i solen. Jag kunde med gott samvete slappna av, t o m somna i solen.
Kameran gick varm, här kommer några bilder ifrån onsdagkväll o torsdag förmiddag/lunch.

Frukostmöte i Bregottfabriken:)

Jag älskar landet...
(bilderna är tagna ifrån pakethållaren på cykeln påväg ner till stranden)

Det gick undan när mamma skjutsade ner mig + packning de hundratals meter som är ner till vattnet.
Frukostskålen höll jag hårt i högsta hugg, haha;o)


Det var inte många människor att trängas med på morgonen när vi kom ner till stranden

Familjen svan var ute på en morgon tur;)

Mysigt

Först morgonprommenad; 50 minuter sen blev det en snabb dusch och ner till stranden. Frukosten tog jag med i handen på cykeln. Kesella med funlight, persika o jordgubbar
Mums, ju mer desto bättre..
Vad är det för en ful fisk;) ??
Två bad blev det i hettan

Självklart var colan med ner till badet:)
(obervera mammas söta kaffe termos till vänster;)

Mammas söta hund Zmilla, smilar upp sig framför kameran
På onsdagkvällen grillade vi lagom innan det började regna, det regnade så fint at vi kunde sitta kvar och äta utan att vi stördes så mycket av regnet.
En god sallad till den grillade fläskfilén
Självklart rörde jag iordning en kall sås av vad jag hittade i kylen;)

Jag kan se snäll och oskyldig ut....bara jag vill;)
Jag vill ha MAT!!
Efter ett tungt o bra biceps o axelpass tillsammans med Daniel började det suga i tarmen =)

Måte fixa till håret så att inte det hamnar i maten...;)
Mamma lekte fotograf med kameran och fota så mycket hon bara kunde.

Äntligen ligger maten på tallriken:)

3 kommentarer:

Ebba sa...

Ser jättemysigt ut =)

Ida sa...

Vad söt du är =)
Håller med, så himla skönt att komma hem till mammsen och blir ompysslad och vara utomhus en massa!

Millan sa...

Ebba o Ida:
Jag tror man är barn hela livet och behöver lite omvårdnad då o då;)
Kram på er!