15 juli 2009

Dax för gymmet...


Nu sitter jag o laddar med min nya frukost:
Keso + bär o kanel.
Två stekta ägg
Kaffe o lite vitaminer
Om några minuter bär det iväg på cykeln till gymmet och ett tidigt bröst o tricepspass. Jag jobbar 9.45-17 idag o Anna o Patrik kommer kl 19 så det blir gärnet hem och laga mat.

Gårdagens sista mål:

Nötfärs med svamp, lök, vitkål, bladspenat o purja + massa goda o starka kryddor. Jag säger bara O LA LA!!! Riktigt najst. Blir en likadan till lunch idag;)
I söndags fick jag lite uppvaktning av Daniles syster med familj. Fin fina paket, precis som jag hade önskat mig.
Solpuder, mortel o en varm brödkorg:)
Mumsig o god sallad som svärmor bjöd på i söndags

Nu ska jag packa klart väskan o bege mig.
BYE BYE

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Presenter och uppvakning är alltid kul *LER*

Ha en skön kväll
Kram Jossan

Millan sa...

Jossan:
Jag vet, jag ÄLSKAR överraskningar!!!
Jag tror att Daniel har en på G till helgen;)
Hoppas ni får en fin helg, alla tre :o)

K R A M