23 april 2010

Bilder säger mer än ord....

Jag kom nyss hem som en blöt gammal katt!
Underbart april väder.. När jag cyklade ner till stan vid 10 i förmiddags var det strålande sol och jätteskönt. Efter en lunch med Sofia (en jättegullig o toppenbra tjej som jag pluggade med)på Fräcka Frökens uteservering, en kort runda på stan började det regna.
Men jag knallade upp på gymmet glad i hågen och med humöret på topp ordentligt laddad inför ett rygg och baksida axelpass samt 25 min på trampmaskinen i hopp om att solen skulle stå högt på himlen, men bilderna bevisar ganska tydligt motsatsen. Ösregn 5 km på cykel, i en tunn tygjacka och utan vantar, jag FRÖS när jag kom hem!!!
Nu har jag fått upp värmen och ätit lite mellis. Ska hoppa in i en skön dusch och snart är fredagskvällen ett faktum. Det blir en lugn sådan, efter 45 min morgontramp, cykla ner till stan I SOLSKEN, möte med en intressant person, lunch med Sofia, en runda på stan, gym och cardioträning följt av 5 km cykeltur I SPÖREGN, har jag gjort mitt idag, kanske blir en sväng till affären och flanera runt meddans Daniel åker till gymmet...vi får se.
Härligt med en prickig jacka, just vad jag ville ha:(
Min lilla mellis efter träningen, riskakor med keso, kanel & äpple + en proteindrink

Inga kommentarer: