22 april 2010

Dagens morgonprommis är instäld pga kyla och snö. Japp här snöar det och det är +1 grad ute. Visst går det at klä på sig och ge sig ut och knalla iaf, men inte när det är april...då ska det vara vår, sol, varm och skönt att ge sig ut på morgonen innan frukosten. Istället så hoppar jag upp på trampmaskinen och river av ett pass. Ska bara låta koffeinet och aminosyrorna hinna gå ut i kroppen.
....................................................
Trots min tråkiga dag igår så fick den ett bra avslut. Jag kröp upp i soffan i min ensamhet då Daniel var iväg. Jag åt en god räksallad, tittade på Anna Anka och sen det bästa av allt:
Jag tittade på Sex and the city filmen och tröck i mig en HALV påse micropop och en flaska påskmust!!!! Jag har nog inte ätit popcorn på FLERA flera år. Men igår var jag så sugen och jag struntade i att trotsa suget.....
Det var jättegottigt.

Inga kommentarer: