22 april 2010

Min Bröllopsklänning

är till SALU!
Ska du gifta dig? Eller känner du någon som ska?
Jag säljer nu min underbara och fina bröllopsklänning. Jag har sparat den i drygt två år och insett att jag aldrig kommer att ta på mig den något mer...Bättre att någon annan brud får chansen att bära denna fina klänning på sin stora dag.
Klänningen är av märket Bella och är i satin.
Jag har strl 36 men den passar en 34 & 38 precis lika bra, då det är snörning i ryggen och man bestämmer själv hur mycket hud man vill visa. Finns även marginaler att båda ta in och lägga ut en del. Passar en längd på ca 160-165 cm beroende på skor.
.....................................................................
Klänningen är i jättefint skick och endast använd en gång då jag köpte den ny.
Den är gräddvit och har fin brodyr med pärlor på bröstet samt en lätt drapering i midjan
Fin snörning i ryggen
Långt fint släp med vacker brodyr och diskreta pärlor. Från snörningen och ner till släpets kant pryds klänningen av sidenklädda knappar


Vitt fint paraply mot regn eller sol (endast använt på 5 fotografier)

Slöja som sitter fast på en hårkam, som lätt går att ta i och ur håret. Slöjan har små vita pärlor och sidenkant.

I köpet av klänningen ingår även;
Skor i strl 37
Slöja
Paraply
Självklart är allt i mycket gott skick och klänningen är kemtvättad.
Vid frågor, fler bilder samt prisuppgift kontakta mig på min mail: rambomillan@hotmail.com

Inga kommentarer: