24 april 2010

Lördag

-Morgonpromenad
-Mumsig lördagsfrukost
-Underbart vårväder
-"Utflykt" till Linköping
-Shopping
-Phad thai
-Grabbar
-Taco
-Speedway GP
-Godis
Min summering av dagen: En skitbra dag!!
....................
Två hungrig grabbar
Ganska avslöjande vad det blev för kvällsmat..
Daniel lovade i förmiddags att HAN skulle fixa och laga vilken mat som jag ville ha. Jag fick välja precis vad jag ville ... mina tankar mot det italienska köket svävade förbi, någon mumsig grekisk aptitretare och kanske en italiensk dessert....hm det är svårt att kunna välja ifrån det fria..det var tur att jag bestämmde mig för TACO, eftersom det var jag som hamnade i köket iaf eftersom speedwayn började på tvn.
Vi konstaterade att taco är grymt underskattat och "olyxigt" men jäkligt gott! Efter rukosten åkte vi till Ikea och strosade runt i ett par timmar. Blev ingen större handling, men en liten påse med blev krimskrams det iaf.
Lunch blev för den goda traditionenens skull iform av thaimat, idag på Thai Coconut
Min ybergoa phad thai
Soligt o fint väder krävde att min nya solisar kom till användning..bästa/värsta trafikdårarna, smilar upp oss för kameran mitt på E4:nJag är så glad att jag valde att bli blond igen;)
Dagens lilla handling
Nya söta muffinsformar som var höga o smala...raka motsatsen till mig, haha ;D
Min underbara hudvårdsserie: Kanebo
Världens bästa och mest effektiva cremépuder
I särklass den bästa hudvårdsserie som jag någonsin har provat.
Den passar min hud perfekt.
Jag passar på att länka till Vicky som fick mig att prova Kaneboserien för ca 10 år sedan. Shit va länge länge sen det var, åren verkligen springer iväg. Jag har använt Kanebo sedan dess, med något undantag för att ha gett andra märken o produkter en chans...men jag återgår Alltid till mina underbara Kanebo.
Jag vet inte om jag ska tacka Vicky eller inte för att hon fick mig beroende av dessa crémer, rengörning, peeling o puder...? Det är verkligen ingen billig serie, men men.....jag köper ju dem om o om igen så tydligen tycker jag att det är värt det;o)

2 kommentarer:

Daniel sa...

Hmmm... Schysst att hänga ut mig sådär bara! Jag som tänkte bjuda dig på 1 timmas massage och ett par nya skor som kompensation för den uteblivna middagslagningen..
Nu blir det det bara ett snabbt nyp i nacken och ett par billiga flip-flops som straff =)

Millan sa...

Daniel:
Älskade vännen, hur gullig är du inte ;o)
Om jag bara visste att jag skulle få massage och ett par fina skor...så hade jag gärna suttigt i soffan och tittat på speedwayn meddans du stod i köket och fixade tacosen ;D
Men ett par flp-flops och ett nyp får väl duga nu då...Puss!!