16 april 2010

God morgon

Jag sitter just nu och smuttar på mitt varma kaffe och ska snart hoppa upp på trampmaskinen i vardagsrummet, jag ställde in prommenaden med Gulli idag.

Det är skönt att ha den möjligheten att kunna trampa hemma istället när väret är som det är idag, regnigt och tråkigt...
Jag ska aldeles straxt skicka iväg min första beställning till TopFormula, det är så roligt att sitta och titta på deras hemsida, det finns HUR MYCKET som hellst:)
.................................................................................................................
Lite fulbilder innan träningen igår bjuder jag på:

Nu är det trampa trampa traampa,
Är ni redo så KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR vi!!!!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hallå Millan! Vi tävlade samtidigt under pokalen -08 jag har följt dig via din blogg även under din tävling -09 Bra jobbat! och nu undrar jag... vad är ditt nästa mål?! Verkar som om du laddar inför något! Kanske har jag bara missat vad :O) Tack för en fin blogg/Caroline

Millan sa...

Caroline:
Hej, kulatt höra ifrån dig;o)
Jag är ledsen att göra dig besviken, men jag har inga planer på G just nu...alltså inga bestämda och planerade mål. Tränar och äter för att må bra just nu. Man vet aldrig när det är dax för nästa tävling, men just nu ligger dessa tankar på is.
Trevlig helg!
Kram