01 april 2010

Hmmmhmm

Just vad jag anade....min härligt, underbara träningsvärk är typ 135% värre idag än igår. Idag gör det ont ifrån rumpan o ner, puh. Tror knappast att min brist på sömn och värdelösa kosthållning de senaste dagarna. Idag vill jag knappt tänka på vad jag har ätit och inte... .
Frukost: Gröt + Fluff = Bra
Mellis: ??? = Inte Bra
Lunch: Prottedrink + en apelsin (450 g, en stor jäkel) = Inte Bra, kanske lite vääl lite och torrftligt
Mellis: inget = Inte Bra
Middag: Stekt Kycklingfilé + grönsaker i ugn + tzatziki = Bra, men kanske lite för stor portion.
Kvällis: Ingel = Inte bra
Orsaken till min dåliga lunch och mellisar idag var att hungern var för en gångs skull någon helt annan stans än i min kropp plus att jag satt på frisör salongen mellan 11-17 idag...jag säger bara wow wow wow. I look hot;o)
Min lilla lillasyster Patzi mötte upp mig hos Johanna idag och följde med mig hem, vi har bara legat framför tvn och slappat ikväll. Inte en chans till att jag skulle klarat av gymmet idag, får bli ett superpass imorn.
Jag hoppas hoppas jag lyckas somna snarast ikväll, jag tror det ska gå hyfsat för just nu när jag ligger i sängen o skriver är jag skittött iaf, men men. Man vet aldrig...det rör sig så mycket i mitt huvud just nu, det är svårt att släppa alla tankar....
To do, or not to do.
Imorn ska jag träffa Malin och hennes nya lilla söta bebis, som bara är 6 dagar gammal. Chansen att jag kidnappar henne och tar med henne hem är ganska stor...;o) Malin gumman, håll hårt i din prinsessa ;o)

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej!
Har du fått inbjudan till vårt träningsevent den 23 april. Om inte så är du hjärtligt välkommen!
Kika in på länken nedan för mer information
http://asaehrnholm.blogg.se/2010/march/jag-asa-fornander-och-leon-hobro-vill-bjuda.html#comment
Glad Påsk!