15 april 2010

Har jag sagt att jag älskar mat..??

Jag älskar att plocka på mig massa olika receptkort när jag är på affären...Igårkväll innan jag släckte nattlampan låg jag och drömmde mig bort i den underbara värld...
Icas tidning Buffé kom i brevlådan igår, jag har aldrig varit så snabb med att utnyttja de recept som finns i tidningen som igår. Jag bläddrade i den hos mamma, stoppade den i ryggsäcken innan vår prommenad som senare avslutades på Ica....
Middagen som jag fixade igår kväll var:

Med min touch såklart;o)Mitt färdiga resultat:

I stället för ris till stekte jag på massa goda grönsaker

Det fanns massa spännande och goda recept i Buffé tidningen, självklart ska jag fixa o trixa med dem till ett lite nyttigare allternativ och och ge mig på dem framöver....




Det syns vilka som är några av våra populäraste varor i kundkorgen...
-keso
-kyckling
-rågflingor
-pepsi max
-deo & diskmaskintabletter (kanske inte köper varje vecka men :D)


1 kommentar:

Tove sa...

Älskar mat....då är vi två! Min favoritsysselsättning är att surfa efter goda recept på nätet och jag kan bläddra i kokböcker i timmar:)Sen får killen tillaga:)
Det finns grymt mycket både gott OCH nyttigt!
I veckorna försöker jag hålla mig till mitt kostschema..kanske kan vara det som gör att man känner sig extra besatt av härlig "fluffig" mat till helgen:)