19 april 2010

Sköna söndag

Igår hade vi en slappar o mysdag. Började med en frukost i soffan, gjorde oss i ordning och åkte till Hageby centrum, Maxi huset och vidare ner till stan.
För omvecklingsskull blev det inte Spicy Hot till lunch utan vi åt på Chilli på Maxi, buffé.
Helt ok, inte lika frächt, gott och prisvärt som spicy men ok, vi lev mätta iaf.Min 1:a tallrik, tihi...;o)Efter maten och ett o annat ärende i butikerna var det dax för träning. Jag hade bara biceps kvar på min "vecko-lista" så det blev det + 15 minuter på crossen innan vi åkte hem och hämtade lite mat och vidare ut till mamma o Patzie för kvällsmat.Visst är påsken slut...men inte mitt sinne för must, alltid lika gott!Daniel agerade stekmästare, både pepparbiff, kycklingfilé och fläskfilé, alla villle som vanligt ha helt olika att äta. Goa champinjoner, färska rödbetor och lök grillade vi i ugnen, supergott till mina kycklingfiléer
Detta var vår sköna söndag!
Nu ska jag tvärs över gården till min privata massör Nina för 60 minuters massage!!!

1 kommentar:

Anli sa...

Vilket underbart KÖK! :) Ser jättegott ut med all mat :)