06 april 2010

Påskdagen i bilder..

Daniels syster Linda fyllde år i söndags och hennes man Thomas hade planerat en mysförmiddag med bubbel och massage på spaavdelningen i Söderköping.
Vi fick äran att följa med. Linda visste ingenting, vi kom o kidnappade henne vid frukostbordet.
....................................................................................
Linda, Daniel & Thomas påväg till Söderköpingsbrunn En helt underbar och skön vårmorgon, jag hade tom lämnat jackan hemma

Tomas hade så fint packat hennes väska och smugglat med ifrån Växjö
Vi bubblade i drygt 2 timmar och Linda fick en skön massage
Mitt favorit ställe....
Jag åt upp all ananas Iskall tunna som vi självklart var tvugna att prova
Grabbarna ligger o softar lite meddans jag o Linda gör oss iordning för lunchen
Efter timmarna i spat kom resten av familjen och mötte upp oss då Thomas hade bokat bord inne på restaurangen där det serverade påskbuffé, jättefint och gott.
Min första av tre tallrikar:
Födelsedgasbarnet + Casper o Olivia
Min svärmor och Peter
Tom jag o Daniel fastnade på bild

3 kommentarer:

Denicé-Fitness sa...

Myspys på hööög nivå =) Härligt!
Men duuuu, va snygg du är i din nya hårfärg!!! Läckerbit där ;)
PUSS! Ser fram emot Valborg, wiiieee!

Millan sa...

Denicé:
Tack raring:X Jag trivs bättre än jag trodde i min ny-gamla färg...jag har gått ifrån brunettklubben nu och ska visa att jag är lika smart (lr var det osmart..?)som blondin;o)
Jag längtar massor till Valborg, då blir det Paaaaaaaaaaaaaaarty!! Eller kanske inte..
Ses snart iaf my Love!

Karin sa...

Jag blev bortrövad till just det stället på min möhippa och fick uppleva ett underbart härligt dygn med bubbel, massage, middag m.m. Jag förstår att ni njöt!