24 april 2010

När barnen i Afrika lider...

...står jag och ser mig i spegeln och gnäller över hur jävla fet jag är. Sen äter jag glass.
...börjar jag typ lipa om jag inte hittar mitt bästa läppglans. Köper sedan ett nytt.
...funderar jag på om jag ska ta en, eller två, äggmackor. Tar i slutändan tre.
...piper jag över hur dyrt det är med klassisk billig deodorant. Vad fan, över 25 spänn för en jävla roll-on? Skjut mig.
...ligger jag på soffan och ojar mig över skolarbete som borde tas itu med. Och tar sedan inte itu med det.

Sån är jag. Lat, tjock och osympatisk.
Jag hittade detta inlägg på Petras blogg, jag tycker det stämmer så jäkla bra och skrattar lika mycket varje gång jag läser det.
Jag håller med henne och känner igen mig självpå hennes påståenden...vilka "problem" vi kan ha..

2 kommentarer:

Petra sa...

Hahaha, ja visst är det ju sant? :D

Johanna sa...

Haha... vilket hysteriskt roligt inlägg! XD