30 maj 2008

Födelsedag!!!


Då var det äntligen dax för mig att fylla 25!!! Vilken underbar dag jag har haft så här långt... Jag vaknade strax innan 6 med solens strålar i mitt ansikte. Jag var inte så sugen på att gå upp fullt så tidigt, utan somnade om och pallrade mig upp ur sängen straxt innan 8. Jag började denna underbara morgon med en morgonprommenad på 45 min, Lovely :) Blåbärsgröt med hallonsmoothie i trädgården väntade när jag kom hem igen. Vid tio tiden åkte jag och hämtade ut en tårta som jag hade beställt. Sandra kom förbi och fikade tillsammans med mig.
Är det födelsedag så är det... ;)
Jag vet att det är förbjudet, men jag får väl gå två mil imorn då.. ;)
Nu är det dax att hoppa in i duschen för andra gången idag. Det har varit sån otrolig sommar hetta idag. Om två timmar ska Daniel & jag ut och käka nån stans på stan, vi får se vart vi tar vägen.
Hoppas ni får en underbar helg i solen, jag vet att ni är många som läser, men som inte vågar ge sig till känna, ha det bäst :x

2 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Grattis på fördelsedagen och ha en underbar kväll och helg!
Kram Lina

Millan sa...

*Lina
Tack snälla! Jag hade en jätte bra födelsedag med mkt sol,värme & mys.
Jag hade den lyxen att jag blev extra firad igår av Daniel oxå, jag berätter mer i kvällens inlägg ;)
Ha en underbar söndag!
Stor Kram