30 maj 2008

Turbo träning


Skagenröra på keso & kesella, både gott och nyttigt. Jag hade även i: räkor, avokado, rom, rödlök, salt + peppar, mums mums.

Igår kom Daniel hem efter en konferens i Stockholm, självklart var det ett själ till att mysa till det lite.. Trots att han bara hade varit borta i två dagar så längtade jag efter honom. Sushi i trädgården var mys pysigt!

Igår blev det morgonpromenad & turbo träning på gymmet, pga att parkeringstiden på bilen gick ut. Jag körde triceps + utsida axel. Ett helt ok pass, jag var hellt svett och slut efter passet på lite drygt 20 minuter. Innan gymmet hann jag med att shoppa lite, det var därför jag var så sen till gymmet;) Jag köpte en kjol & en tubtopp + lite underkläder. Passade även på att handla lite till på bolaget till välkommsdrinken till min födelsedagsfest som jag ska ha nästa helg, jiippii!

Jag åkte även och handlade blommor och jord för att äntligen ta tag i trädgården...




Jag älskar att plantera och pyssla med blommor


Kraaamis Millan

Inga kommentarer: