18 maj 2008

Summering


Jag passade på att ta lite bilder när Sara & Daniel körde ett benpass ihop i fredags, de körde ihop & jag fick köra ensam...


Idag stod det bröst och mage på shemat. Det gick ganska bra, jag var lite stressad för jag skulle hem till en kompis efter och tiden var knapp, men jag är ändå nöjd. Jag stod laddad i hallen redo för att ge mig ner till stan på cykeln, men när regnet står som spön i backen är det inte så kul att komma till gymmet som en dyblöt katt. Så jag var lat och fick ta bilen ist.

Jag tänkte summera veckans träningspass:

Måndag: bröst + cardio

Tisdag: rygg & morgonpromenad

Onsdag: axlar & morgonpromenad

Torsdag: armar + cardio

Fredag: ben + cardio

Lördag: Vila
(fast jag höll på att både ge mig ut på morgonprom & en sväng till gymmet. Men det är nyttigt med vila fick jag intala mig, det är då man växer..hihihi. Men det är svårt att hålla sig ifrån nåt som man tycker är så kul)

Söndag: bröst + mage & morgonpromenad


Går det att få ordning på denna mage??? Bilden är tagen i fredags, ni ska se den idag, efter dagens magpass..ojojoj, vilken skillnad ;)

Natti Natti :x

Inga kommentarer: