23 maj 2008

Freeedag!!!!

Äntligen fredag, jag kan inte beskriva hur glad jag är att denna vecka i skolan är slut. Det har varit årets absolut tråkigaste med föreläsningar som presenteras av en kvinna som är mer grå en den gråaste dammtussen som går att finna under sängen... Det är ett ganska svårt och invecklat ämne som kräver en person med utstålnuíng och lite entusiasm iallafall. Tråkigt att behöva avsluta första året med den sämsta kursen:( Jag är inte alls bitter, bara lite skoltrött tror jag. Nu vill jag ha sommarlov!! Eller börja jobba på H&M igen, eftersom det är det som väntar.

Idag blev det en cykeltur till citygross kl 7 (tjejerna ifrån Linköping hämtar upp mig där innan skolan) Efterskolan rullade hjulen mot gymmet som vanligt. Idag var det benen som fick sig en lugn omgång. Dels pga av att jag kör lätt schema nu och att sjukgymnasten sa åt mig igår att ta det lite lugnt med knät. Jag skulle undvika att köra så strikt, att inte gå ända ut i ändläet, vilket känns jätte konstigt eftersom jag är van att inte fuska när jag kör utan jag försöker alltid köra så strikt jag kan. Så dagens pass gick sådär, om jag jämför vad jag är van vid. Jag körde intervaller i 30 minuter efteråt, benen var lagom trötta efteråt. Cykelturen hem gick ganska lugnt kan jag lova. Jag har precis ätit dagens middag som för ovanlighetens skull bestod av en omelett.

Imorn åker jag & Daniel till Stockholm för att strosa runt på stan, träna på ev Balance och framförallt träffa Maria. Vi ska ha en mysig grillkväll med god mat och några glas vin och så sover vi över hos henne, det ska bli jätte kul!!
Jag tog mig äran att bjuda på några bilder på Maria när hon är som snyggast ;)

Maria Ahlberg på SM-07


Maria Ahlberg VM -07
Trevlig helg :X

Inga kommentarer: