04 maj 2008

Ätardag!

Min efterlängtade frukost... På den ica som vi handlar på dagligen går jag alltid förbi detta müsli plock och suktas, men igår tog jag chansen att prova dessa godsaker. Jag måste säga att det var den godaste müsli jag någonsin har ätit. Jag ser fram emot nästa lördag :)

För övrigt igår så blev det en väldigt lugn dag. Jag bestämmde mig för att "projekt-garderob" äntligen skulle bli av. Jag har ganska mycket kläder och väldigt lite plats för dessa, så jag byggde om och fixa i min garderober under flera timmar igår, det blev riktig bra när det blev klart. Jag hann även med att tvätta lite.

Blir det renare med ju fler tvättbollar man har??

Jag och Daniel åkte till gymmet på eftermiddagen. Det gick riktigt bra för min del. Jag körde axlar medans Daniel kämpade med sina armar. Han håller troligtvis på att bli sjuk, vaknade igår med ont i halsen och han känner sig hängig och orkeslös i hela kroppen.

Gårdags kvällen tillbringade vi hos Erica & Danne, det var riktigt mysigt. Igentligen borde jag inte berätta vad jag åt igår, viseligen på min ätardag men men. Jag resonerar så att jag får äta vad jag vill under min ätardag eftersom det är så tidigt på min diet och jag går stadigt ner mina 0,5 kg/v. Det är många delade meningar i den frågan i vad man får och inte får ätat på diet. Men som sagt just nu äter jag vad jag vill, längre fram kommer jag att ändra på det till bättre mat, men nu "behöver" jag det...;)
Till lunch blev det pasta med köttfärssås gjord på kycklingfärs, mums. Till kvällen syndade vi ordentligt, "dödsrullen", kebabrulle med vitlökssås, och avslutade med ett glas vin och lite choklad.

Gårdagens svullande får jag sota för idag. Nu sitter jag redo för morgonpromenad och lite senare cykla ner till gymmet för ett armpass och fika med Lina.
I eftermiddag blir det kalas för Erica då hon blir 24 idag, Grattis gumman!
Kraaam Millan

2 kommentarer:

susanne sa...

hej hej

Millan sa...

Susanne;
Hej hej! Kul att det tillslut löste sig med din inloggning. Nu hoppas jag att du skriver nåt snällt och något längre nästa gång;)ta hand om dig. Vi ses i skolan imorn. Kraaam