01 maj 2008

Vart är våren?

Jag hade hoppats på att idag 1 maj har våren kommit för att stanna, men inte det inte.
Imorse var det segt att gå upp, det var nog det gråa vädret som var en största anledningen till att det var så svårt att lämna kudden. För igår gick det väldigt lugnt till. Vi hade en trevlig kväll med god mat på Durken. Efter maten åkte vi hem till Tobbe & Nina, som numera bor grannar med oss. Grabbarna fixade med nya tvn och sterioanläggningen medans Nina och jag satt i soffan och syndade... Är det nåt som jag är svag för så är det choklad. Trots att det inte var min ätardag igår så åt jag några bitar naturgodis, och då var det inga naturella nötter, utan hasselnötter med CHOKLAD. Det är inte tillåtet om det inte är lördag... Fy på mig. Så imorse blev det 45 min morgonpromenad i regnrusket. Jag passade på att inviga min nya mobil och tog några bilder på min morgonrunda.
Visst är det konstigt, när man är ledig och har all tid i världen till att fixa med allt möjligt som måste göras så hinner man ingenting. Tiden räcker inte till för mig. Efter att ha varit hemma och gjort ingenting så blev jag så rastlös så jag var tvungen att åka iväg till gymmet. På schemat stod det ben. Tror ni jag var sugen på det? Självklart inte. Men vad finns att göra, det är bara att bestämma sig för att ta i utav h-vte ialla fall. Man är ju bara så dum att man jämför med senaste ben passet som jag körde tillsammans med Daniel för en vecka sen, som var det värsta, eller bästa jag varit med om. Men jag är nöjd med dagens pass iaf.

Välförtjänt av middag så lyxade vi till det lite ikväll. Vi grillade jätte räkor och hade en super god sallad till. Det är vardagslyx!!!
Kraaam Millan





Redo för dagens benpass.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej gumman!!
Tack för senast! alltid lika trevligt:) Kanonfin blogg, dt ska bli jätte kul att följa din dagar( fast det gör ju jag ändå=)) men genom bloggen!! jag kommer att stötta dig till 110% jag tycker du är super duktig! puss

Millan sa...

Lina;
Tack sötnos. Du är alltid lika snäll.Pusss