09 maj 2008

Fredag!!!

Ännu en fredag och jag har nästan sommar känslor idag. Sitter framför datorn och vill bara ut i solen. Jag ska om en stund åka hem till Malin och fika lite (jag tar nog med mig en matlåda, i stället för bullarna)Vi hinner kanske sätta oss i solen en stund oxå. Senare idag är schemat fullt, det finns inte plats för några oplanerade händelser. Ska iväg och handla både mat och blommor till trädgården. Gymmet väntar där ben + rumpa ska få sig en omgång ;0) Svärmor bjuder på grillat ikväll, så middag behöver jag inte tänka på, skönt!
När jag vaknade imorse hade jag så grym träningsvärk i nästan hela kroppen, men främst i ben & vader. Så vi får se hur det går på gymmet senare...
Jag hade en jätte rolig dag igår. Hade tre föreläsningar i Kost & Motion + gummibandsträning på H&M. Jag hann även med några massager.


Daniel skjutsade ner mig till stan 6.45 där jag lämnade min massagebänk och föredrags material hos syrran. För att därifrån få min morgonpromenad hem, ca 5 km. Dusch och grötfrukost väntade för att direkt hoppa på cykeln för att cykla ner till stan igen till 9.30 då första föreläsningen var 10.00. Klockan 17.30 var jag klar och knallade upp till gymmet och körde ett jätte bra axelpass. Jag ändrade lite i mitt program för att se om det kan hjälpa mig att få fram min baksida axel lite bättre. Jag började med två övningar baksida, en övning framsida, två övningar utsida och avslutade med en kombinerad ut/framsida, hela rotatot cuff aktiveras i den övningen. Jag var helt slut och även ganska svettig då jag höll ganska högt tempo hela passet. Jag cyklade hem och där stod Daniel med kycklingen på grillen, underbart att komma hem till färdig mat :0)
Underbara bilder ifrån gårdagens morgonpromenad.
Kraaam

Inga kommentarer: