05 maj 2008

Matlådan är fixad!

Då var dagens alla bestyr över, jag har hunnit med att äta kvällsmat. Idag blev det omelett som så många andra kvällar, men jag tycker att det är gott. Jag gör min omelett såhär: 2 st gulor & 4 st vitor, salt + peppar. Jag smaksätter med vad jag har hemma eller vad jag är sugen på för dagen. Ikväll blev det; Skinka, champinjoner, purjolök och gul paprika. Tomat och minikeso. Mums.

Matlådorna för imorgon är fixade och klara.
*Frukost: Gröt + protein smoothie

*Mellis: Kesella med jordgubbsprotein + frysta hallon & fruktsallad (melon, ananas, apelsin)

*Lunch: Grillad laxfilé, ris, broccoli & en kall sås på kesella, senap, honung, salt + peppar.

*Mellis: Proteindrink + en frukt

*Efter träning: Proteindrink + kolhydrater

*Middag: Omelett

*Kvällis: Kesella med bär

Imorgon står det rygg + baksida axlar på schemat, det ska bli jätte kul. Jag gillar verkligen att köra rygg.

Jag var inne på jobbet en sväng idag och ser då att min chef sitter och äter kesella! Det gjorde mig jätte glad då vi bara för några dagar sedan pratade om mellanmål och hon är inte den bästa på att få i sig det. Då tipsade jag om kesella, för det är det bästa jag vet, jag äter massor av det (fråga alla som känner mig) man kan ha det till allt. Jätte bra Camilla fortsätt med dina mellanmål nu, jag kommer att ha koll på dig ;)

Jag gick även med en sväng på stan och "råkade" köpa lite nya skor. Jag skulle titta på ett par, men det blev fyra par... Jag har inte visat dem för Daniel, han blir galen när jag kommer hem med nya skor. Inte för att jag slösar pengar på dem, utan att vi inte har någon stans att ha alla skor. Han säger att köper jag ett par nya skor, så får jag kasta ett par gamla... Det har väl alltid varit lite si och så med den biten. Det brukar sluta med att jag lägger huvudet på sné och gör mig så söt jag bara kan, och då glömmer han bort skorna.
Jag får försöka ta fram ett par i taget. Jag måste komma på hur jag gör det snyggast... ;)
Nu är det läggdax, Daniel har redan gått och lagt sig och sover redan. Jag ska upp om 5,5 timmar. Jag behöver min sömn nu. Natti Natti. Millan

Inga kommentarer: