18 maj 2008

Lugnt & Städat


Det är inte ofta jag gör mig "partyfin", men det får väl duga


Vem behöver push up när Sara håller dem på plats...

Jag fick agera räddare i nöden. Kimmo höll på att svälta, så jag fick offra min proteinare till en hungrig vän;)

Världens underbaraste man!!!

Det gick väldigt städat och lugnt tilligår kväll. Jag drack knappt ett glas vin på hela kvällen. Jag gick runt med mitt glas med sprite och frukter i, så det såg ut som vilken drink som helst. Det är så jobbigt när man går på fest och alla fraga -varför dricker inte du? -är du gravid? I går var det ingen som frågade vad jag hade i glaset, jag skålade med min sprite.. ;)

När alla åkte ner på stan för att gå ut på krogen, åkte jag & Daniel hem. Sara & Kimmo åkte hem till sig oxå. Ingen kan beskylla oss för att vara stans vildaste party troll iaf... =0)

Det var ändå jobbigt att gå upp imorse. Jag satt klockan på 8, men snozade och somnade om till tio innan jag drog mig ur sängen. Idag var det morgonpromenad som gällde! Det var så skönt att piggna till ute i den friska luften idag. Det var ganska kallt, 8 grader bara. Så jag tog på mig vantar och pannband, men efter nån kilometer åkte de av, jag blir så svettig under mina powerwalks. När jag hade gått den rundan som jag brukar gå, på 5km ville inte jag gå hem, jag tog några omvägar för att dra ut på tiden. Jag var ute i 60 minuter, skönt.

Nu måste jag besvara de sista två frågorna som jag har kvar på tenta, för den ska skickas in ikväll. Kram på er!

4 kommentarer:

Stina Telhammer sa...

Halloj!! Det måste ha bart väldigt skoj att få spela in en egen låt sådär=) Tror inte jag skulle klarat av att ställa mej och sjunga på det viset med min krassliga stämma! Hur länge har du varit gift?
Kram!

Sara Broms sa...

hihi hej gumman=) sååå snygg ja e på bilden*not*=)=) men de va så kul att ni va där!=) så slapp Kimmo dö av hunger på kuppen oxå=)=) KRAMAR

Millan sa...

*Stina
Jag skulle inte klara av att sjunga utan ALLA cider och bubbel de hade tvingat i mig sen kl 10 den morgonen... men det var riktigt roligt. Det var ju inte världens lättaste låt jag fick heller.. Jag hade nog kunnat gjort det liiite bättre om jag fick Sommartider eller nåt i den stilen;)
Vi gifte oss i sommras 28 juli! En helt underbar dag.
Kram på dig!

Millan sa...

*Sara
Visst hade vi det trevligt igår. Det är kul att komma ut nångång ibland, det är inte allt för ofta nu för tiden;)
Jag har alltid "matsäck" med mig när jag vet att jag ska vara hemmifrån ett par timmar, man kan aldrig lita på att det finns nåt att äta när man åker iväg;) Säg till nästa gång så tar jag med mig en extra proteinare, ni kan lita på Mig!
Kraammm