20 april 2009

Äntligen färdig

Äntligen sitter jag i soffan klar med min föreläsning, jag känner mig ganska nöjd oxå, vilket känns underbart! Hoppas det går bra imornbara och att de som ska lyssna gillar det jag har att säga;0) Jag har suttit framför datorn hela dan idag, med liten paus när jag åkte till PF och gymmet.

Efter ett jättesnabbt , effektivt & bra pass på gymmet (rygg och baksida ben) cyklade jag hem och fixade lite kvällsmat. Det smakade riktigt gott med en kalkonomelett och keso.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar fotmassage i sängen =0)See ya;x

4 kommentarer:

Liza sa...

tjena tjejen! hoppas att allt e bra med dig..;) hur går de med bilderna??? KRAMAR

Millan sa...

Liza:
Hej, du jag har försökt o försökt. Men jag är så långt ifrån en datorhacker, jag lyckas bara skicka över en bild i taget o det är inte så effektivt när jag har en del...Jag ska fråga Daniel ikväll o se om han har tid att hjälpa mig;) Kram!

Catrin sa...

Ville bara heja på alla dina bra tips om mat och annat. Kikar in här allt som oftast för inspiration... Tack för det!!! :-)

Catrin

Millan sa...

Catrin:
Tack gumman, roligt att du har koll på mig;0) Millan