19 april 2009

U T M A N A D ! ! !

Jag har blivit utmanad av Denicé:

1. Hur gammal är du om fem år? 30+, oj va gammalt det lät ;0)

2.Vem var den sista du träffade? Daniel

3. Hur lång är du? kort menar du väl, 158 & 1/2 (den halva är viktig)

4. Vilken var den senaste film du sett? Benjamin Button, skit bra!

5. Vem ringde du senast? Nina, men hon svarade inte..

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma: Hej. Jag är påväg hem, vill du så får du gärna komma förbi på en snabb kopp kaffe:X

7. Vad är helgens planer? hmm, sola & slappa om vädret tillåter, kanske en glass på Hallvars;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS absolut, det blir ngr om dan

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? de har aldrig varit gifta, tur är väl det

10. När såg du senast din mamma? För 4 tim sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna

12. När vaknade du idag? 9.00 men snozzade till 9.45

13. Har du någon gång hittat en katt? Nae, jag tar aldrig i katter som jag inte känner....

14. Vilken är din favoritplats? Jag älskar att vara hemma och slappa och mysa, men fick jag välja så skulle jag gärna tillbringa mer tid utomlands på valfri paradis ö...

15. Vilken plats föredrar du minst? nåt smutsigt äckligt och kallt ställe...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag ett arbete som jag älskar och bor i mitt fina hus, tillsammans med Daniel och vara två barn...

17. Vad skrämde dig som barn? Att vara ute i mörkret

18. Vem fick dig att skratta senast? Ett år gammalt foto på min syster Sandra

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tror att jag har haft en singel med Arvingarna, Eloise, men den har jag inte sett sen jag flyttade hemifrån

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig? always naked

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på någon?? ehh, hoppas inte det, och skulle jag ha gjort det så är jag glad att jag har glömt bort det

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor utomhus, strumpor inomhus. Tycker inte om att vara barfota

26. Är du social? Ja

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s, olika smaker,alla är lovely... Sias kulglass is the shit oxå

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESAAAA och betala av csn

29. Tycker du om kinamat? Ja, men Thai mer;0)

30. Tycker du om kaffe? Gör inte alla det?

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe med sojamjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover nästan alltid på min vänstra sida då jag är "lilla skeden"

33. Kan du spela poker? Jaa. Ja måste när jag är gift med en pokerhaj;0)

34. Tycker du om att mysa? Absolut, bland det bästa jag vet

35. Är du en beroendemänniska? Av vad??

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal kompis Åsa W

37. Vill du ha barn? Ja, men inte nu

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, rövarspråket..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Båda, men kanske lite mer havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu lägger jag mkt pengar på mat, kosttillskott, kläder/skor, skulle vilja lägga mer pengar på fler resor om jag kunde

42. Äger du dyra smycken? Min förlovningsring & vigselring!!

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kesellaröra

45. Vem är den roligaste människan du känner? Daniel kan vara grymt rolig

46. Välj ett ärr på din kropp? I tungan

47. Vad har du för ringsignal? Ingen alls eftersom min fucking mobil är trasig

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Nopp

49. Flirtar du mycket? Nä, ska man det?

50. Vart togs din profilbild? I foajén på svenska mässan

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, det finns väl viktigare saker att lägga energi på

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, min bil går inte så fort;0)

53. Vilken var den senaste bok du läste? Hemliga kocken

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, om dessa klassas som veckotidningar..Fitness Magazine, Body, Hälsa, Iform

56. Dansar du i bilen? Hur skulle jag kunna göra det sammtidigt som jag sjunger, skriver mess och målar läpparna??? Jag kan inte göra allt

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En handlingslista till Daniel

59. När var du i kyrkan senast? På Kristin & Tobbes bröllop

60. Är du nöjd med din kropp? Ska väl inte klaga, men den kan ALLTID bli bättre, hihi.. :D

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Yes, jag är gift med min kärlek!

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Nina, Erica, Malin, Sandra, Lina....

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Vadå roligast, vi umgås väl inte för att de ska underhålla mig?

64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Nej, eller ja, hur gammal var jag igentligen....Nej!

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Det har jag gjort!!!


Jag utmanar Erica & Sofia...

4 kommentarer:

Johanna sa...

Haha... ja, jag tycker faktiskt inte om kaffe! ;)

Millan sa...

Johanna:
ohh, det som är så underbart att börja morgonen med;0) /Millan

anniebunny sa...

Vad är det för snusk bild? fyyyy :)

Trevligt och träffas i Varberg! lika söt som vanligt hihihih...

Kram på dig =)

Millan sa...

Annie:
hihi... Tack sötnos. K R A M!!!