13 april 2009

Hemma..

..efter en otroligt rolig och spännande helg på Sweden GP i Varberg. Nyss hemkommen sitter jag och äter lite kesella framför datorn innan jag ska hoppa i säng. Jag är grymt trött (fyra timmar i bil), men vill bara skriva ett litet inlägg.
Denna helg har varit full med massa snygga killar och tjejer överallt vart man tittar, som mer än gärna klär av sig och visar upp sina fina och muskulösa kroppar både på och utanför scenen.
Denna helg har givit mig massor. Jag har iaktagit, lyssnat och bara sugit åt mig av allt jag har kunnat för att fylla på mitt kunskapsförråd och bygga på min erfarenhets stege till min nästa, egna tävlingssatsning. Jag längtar efter att få påbörja tävlingsdieten (jag vet att det låter lite skumt att längta efter en diet, but I do).
Imorn är det BEN som ska byggas och de ska växa, härligt att få träna efter en helg med vila;)

Bilder och mer tankar och reflektioner ifrån helgen kommer under mrgondagen, nu ropar kudden!

Måste bara få ge
Sofia Holmner
Helene Ahlson
Åsa Hällstorp
Liza Wicander
en stor kram för era otroliga prestationer idag!!! Ni såg fantastiska ut.

4 kommentarer:

anniebunny sa...

Skönt att det gick bra och jobba =) trevligt och träffas hihih...

Kram på dig...

Millan sa...

Annie:
Det var jätte kul att få träffa dig. Det blir nästan lite skumt när man träffar alla som man följer via bloggar, man vet ju allt om varandra men ändå känner man inte varandra, eller hur? ;)
Kram

Liza sa...

tack så hemskt mkt tjejen=)=)=) du får skicka bilderna till mig som du tog...
adda mig på msn: elisabethwicander_85@hotmail.com

KRAM gumman

Millan sa...

Liza:
Jag ska bara försöka klura ut hur jag ska skicka över dem till dig, så ska jag fixa det...Kram!