07 april 2009

Grillat är det bästa som finns!

Kom inte ifrån PF förrens 17.45 idag..det blev en lång dag, men gud va kul vi har haft.
Gulli, Johan och Micke: Ni är TOPPEN!
Det blir en heldag där imorn oxå och då ska vi packa iordning allt som ska med ner till Varberg i helgen, tröjor, linnen, protein, gainer, flaskor, bars, banderoller mm mm.
Dagens träning tillsammans med Sandra gick över förväntan då båda var trötta när vi började. Men våra biceps och triceps fick sig ett bra pass idag iaf. Dagensmellis innan jag stack iväg till gymmet blev "hallonfluff" och keso
Jag var ju barnvakt åt min underbara ängel i söndags, vi tog en liten promenad till strömmen. Jag passade på att ta lite bilder ifrån söndagens promenad Efter ett varv mötte jag upp mamma o Patzie som följde med runt på andra varvet innan vi gick vidare till Spicy Hot där lunch väntade ...vissa gick tipspromenad
...andra tränade inför grabbhalvan;)
Finns det nåt mer underbart än grillat???? Vi var så otroligt sugna på grillat och när vädret bara var för perfekt. Ett kilo kyckling och en stor fläskfilé fick snabbtinas och turbo marineras innan allt hamnade på grillen. Första grillningen för året på vår altan (vi brukar vara mkt tidigare) det smakade lovely!!!
Vitlökssås på kesella
Typ "curry bearnaise" på kesellaEn härlig grilltallrik tack!
Nu ska jag fixa iordning morgondagens lådor och packa träningskläderna, för imorn rullar cykeln härifrån 7.45..

5 kommentarer:

Denicé sa...

Hola seniorita!!!
Snart ses vi i Vaaaaarberg!!!
ÅÅå va jag längtar =)
Så kul å ses, två dampumgar i samma rum, igen,hahhahahaha!
Kan ju inte bli bättre ;)
Massor av kramar till dig gumman å see ya soon u little macaroon=)

Anna sa...

hur gör du dina såser som?:)

draggel sa...

Men du bruden..
Jisses vilken härlig blogg du har:)
Man blir verkligen motiverad. För att inte tala om alla dina mat-bilder. Recept vore ju inte så dumt ;)

Varma hälsningar
Anna

Joakim lejon sa...

Hej! super blogg du har!!:)
Jag är super intresserad av fitness och jag tänkte om jag kanske får utnyttja dig lite:P
Hade gärna vilja ha en liten kommentar på mina matvanor. Om jag gör rätt helt enkelt:)
Skriver upp allt på min blogg så de blir smidigt för dig!:)
Tack på förhand!
Mvh Joakim

Jessica sa...

Kesellafluff? Hur gör man?:)