10 april 2009

Äntligen läggdax

Äntligen har vi fått ett rum att sova i........efter tre timmars väntan utan att nån visste någonting så sitter jag i ett litet mysigt hotellrum på Hotell Gästis här i centrala Varberg. Hotellet var fullbokat så för några timmar sen hade jag och Denice ingen sovplats, men med lite list och tjat så har det hela löst sig och jag får sova på en resesäng tillsammans med Denice och Elinor=0) (tre tjejer och ett litet badrum???? Hur ska det gå imorn bitti? vågar inte ens tänka på det)

Imorn bitti väntas frukost vid åtta och gemensam promenad till tävlingshallen där lilla JAG ska hålla i genomgång av mötet för dagen! I am the Boss, tihi;)
Det kommer att bli en lång men rolig och spännande helg för oss alla i PF-teamet.

Nu har Denice redan hoppat i sängen och jag väntar på att Elinore blir klar i badrummet så ska jag tvätta av mig och även hoppa ner i kojan;)

Har ni lust får ni gärna komma förbi PF montern i entrén imorn och hälsa på oss!! Natti natti:x

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick inte ledigt från arbete för att åka till varberg. Tror inte jag kommer kunna förlåta min chef för detta de kan jag lova.

/Markus

Millan sa...

Markus:
Synd att du inte hade möjlighet att komma ner till Varberg för det var verkligen en toppen helg! Du får titta på alla bilder på nätet och låta dig suktas till nästa gång;) /Millan