25 april 2009

Nu är morgonprommenaden avklarad

Jag var riktigt trött när klockan ringde, vi kom i säng så sent igår kväll efter
att ha varit hos Erica & Danne och haft en jätte trelig kväll, med god mat och lite Buzz, tack söta ni.
Solen skiner och det var underbart att vakna till under mina 45 minuters prommis i de härliga 25,7 graderna, visserligen i solen;)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi till GRAND HOTELL och äta FRUKOST!!!! Det är lyx! =0)
Hoppas ni alla får en fantastisk dag i solen, det ska jag ha iallafall.
Världens sötaste Lucas & Elina brassar igår iväg i sin elbil. Hur gulliga är de inte?

3 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Ååå vad mysigt med hotellfrukost, har aldrig tänkt på att man kan bege sig dit endast för fruksoten. Tack för mys- och lyxtips!
Ha en fortsatt bra helg i solen!

Anonym sa...

Myyysigt!! /Lübeck

Millan sa...

Bumbi:
Det är riktigt mysigt att unna sig lite extra lyx ibland;0)Det förgyller vardagen lite extra...Kram Millan

Anna:
Det var riktigt mysigt!!
Jag älskar att åka iväg och äta Hotell frukost på lördagarna.
Kram på dig!