21 april 2009

Neskaffe är underskattat

Ibland när jag är lat men sugen på kaffe orkar jag inte dra igång bryggare för att göra 2 koppar till mig, då tar jag fram sos kaffet... Jag köpte nytt när jag var o handlade sist och det var riktigt gott.Det blev en kort arbetsdag idag, föreläsningen gick jätte bra, det känndes som om det gick in det jag ville få fram.
När jag var klar svarade jag på ngr mail, sen bar det av hemmåt.
Nu ligger mellisen i magen och jag ska snart iväg till gymmet och köra lite armar;0) Skönt att kunna köra lite tidigare, det är så sjukt mkt folk vid 6 tiden, då jag brukar köra. Igår var det nåt extremt!!
Jag tänkte följa med mamma hem i eftermiddag, jag känner att jag behöver och vill bli lite ompysslad av mamsen :x Lite god mat och mys väntas av kvällen. Det blir kanske ett litet inlägg senare....
Dagens mellis kesellaröra med funlight (smultron & vattenmelon) 1 kiwi och en bit granatäppleLite lek med kameran...???
Lite rastlös kanske.... tihi:0)

10 kommentarer:

Bella Eklund sa...

Kaffekaffekaffe... Mums!! :o)

Hanni's sa...

Dina matbilder ser alltid så goda ut. =)

Millan sa...

Bella:
mmmm, Kram!!!

Hanni:
Tack gumman;0) Kram

Julia sa...

Mums med Granatäpple :)

Anonym sa...

snygg tröja, vad är det för märke??

Millan sa...

Julia:
Visst är det gott med granatäpple
=0) Och det är så nyttigt oxå, fullt med antioxidanter. Kram

Anonym:
Tack, det är en Ed Hardy...

Mamma Fia sa...

Tack Hjärtat, för ett dygn , du o jag med mys, mat o shopping!!! Mamma

Millan sa...

Mamma:
Det är JAG sm ska tacka dig för en jätte mysig kväll igår en en toppendag idag. Du är världens BÄSTA MAMMA!!! Jag älskar Dig, Puss & Kram

Julia sa...

Ja precis - kan inte bli bättre ;P
Älskar din tröja, supersnygg! :)
Kram o ha en Grym dag i solen, om ni fått den till er ännu.

Millan sa...

Julia:
Tack, Idag är det varmt, soligt och skönt!!!!! Kram