15 april 2009

Varberg

Mina resekompisar Johannes & Jimmy blev glada när de äntligen fick lite mat.
Första stoppet på resan blev Burger King

I väntan på första arbetsdagen skulle börja passade vi på att njuta lite av påsksolen

Tre snygga PF grabbar (Ahmad, Jimmy & Anders) Calle, är det du som är blek eller har den andra grabben somnat i solaret...? En kär vän anländer till Varberg på lördag eftermiddag.
Snygga Helene Ahlson Tappar vi bort varandra är det bara att se efter rött.. Självklart blev det Thai till lunchPF tog silver..lr iaf Jimmy. (här med dottern) En glad och nöjd silvermedaljör i långa cbb, Jimmy Olsson missade guldet med ett ynka poäng
En snygg vän (Anna Lübeck) coachade Liza i korta bf klassen på söndagen
Denicé & jag placerades i entrén. Självklart ska alla besökare få ett snyggt och proffsigt välkomnande,hihi;) Alla har ju sin stil, Mona välkomnar med en matlåda i högsta hugg.. Denicé, Elinor & jag delade en trippelsäng;) lr hur var det, jo just det, jag sov i en resesäng:D Självklart passade jag & Denicé på att skriva ett litet inlägg innan läggdax Mer tävlingsbilder kommer senare.....

Ikväll har jag tränat bröst + rygg tillsammans med min darling, det blev ett ganska bra pass. Jag har satans träningsvärk i ben och rumpa efter gårdagens pass.
Daniel är iväg hos Danne en sväng och svullar i sig en PLANKSTEK...han lämnade mig ensam utan mat..äh nae, jag är inte särskillt sugen på en flottig plankstek en onsdagkväll. Jag fixae iordning lite käk av vad jag hittade i kylen.
Skinka, lök, svamp, räkor, majs, keso, ruccola, och 4 stekta äggvitor med massa mango currykrydda på;)Imorn ska jag ha en kost & motion föreläsning på Handels avd 16 i Linköping, jag ska sätta mig och läsa igenom materialet en extra gång innan jag hoppar i säng.

Dagens outfit
Pussipåsk!!

7 kommentarer:

susan sa...

Hehe,ja det blev ju en del bilder som sagt:-)
Absolut,jag håller med dig..
Jo,du jag har varit seg ett par dagar nu....
Sååå nice att träffa dig Millan:-)
Kram,kram//S*

Julia sa...

Skitsnygg tröja !

Millan sa...

Susan:
Nu när helgen börjar närma sig kommer energin tillbaka, eller hur;)
Kram!!!

Julia:
Tack! :0)

Jessica sa...

Sagt det förr och säger det igen:) Gillar din blogg och all god mat du gör:)

När ska du tävla igen?

Kram

Millan sa...

Jessica:
Tack gulliga du!
Tävla...hm. Jag vill täävla nu, imorn.. Nae formen är låångt ifrån men jag är så sugen på att ha ett mål i sikte och hela tävlings grejen runt i kring är så grymt rolig. Jag vet inte riktig när nästa tävling är, men det lutar åt lucia -09. Mer info kommer framöver:) Kram Millan

Calle sa...

Haha! Du får ju säga till innan du tar kort så att jag hinner flexa... :) Sjukt brun dessutom.

Millan sa...

Calle:
Du var ju väl medveten om att jag fotade dig, du smilade ju upp dig och visade ju din bästa sida;0) Kram