23 februari 2010

Barnvakt

Jag sitter nu hemma hos mina favoritbarn Elina & Lucas och är barnvakt åt dem i ett par timmar. Det är full rulle hela tiden kan jag lova. Just nu sitter jag i köket och dricker en dubbel espresso och har time out när Daniel får assistera lekledare och spela tv-spel med dem.

Idag mår jag o kroppen lite bättre, men istället har jag en kraftig spänningshuvudvärk som inte är av dess like. När klockan ringde imorse kunde jag inte gå upp ur sängen, det kändes som en kraftig jordbävning i skallen. Jag var tvungen att lägga mig igen i sängen och kunde inte gå upp förrens telefonen ringde kl 11.30. Då var jag "tvungen", fattar inte varför detta skit kom nu...? Jag hoppas för gudsskull inte att jag har åkt på influensan...jag har lyckats vara frisk hela hösten o vintern så det är väl kanske min tur nu...

Om jag piggnar till o mår lite bättre om några timmar så ska jag träffa min gulliga vän Malin på stan i fika och snacka lite skit. Det var ett tag sen vi såg, jag tror hon kan behöva lite peppning nu när hon närmar sig sitt slutdatum för sin kommande bebis :o)

Om jag peppar peppar mår prima ska jag även till gymmet ikväll, jag vill jag vill jag vill!!!

Puss o kram

Inga kommentarer: