02 februari 2010

Tjoho

Nu har det varit lite fattigt på inläggsfronten här nu...men hela gårdagen tillbringade jag i Stockholm.
Jag och Daniel åkte upp på förmiddagen och skulle göra en fotografering för ett repotage för en stor känd veckotidning....
När vi var klara mötte jag upp min fina vän Jannie, vi satt o pratade, fikade, pratade och fikade lite mer, i 4 timmar. Så mysigt.
Mindre mysigt var att tågena var flera timmar försenade när jag väl skulle hem, men jag smet på ett tåg som jag inte hade bokat biljett på, men det gick förbi Norrköpig så jag kunde hoppa av i faretn ;o)
Nu ska jag hjälpa mamma att bara lite flyttkartonger!!!
Puss på pannan!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej. Jag var in till PF butiken i Västerås för ett tag sedan, skoj tänkte jag, nyfiken på deras grejer MEN så blir jag bemött av en super trist kille som suckar när jag vill se vad de har för pulver och ger verkligen ingen välkomnande känsla. Eftersom de är en liten butik med grova killar tänkte jag så tog de lite mod av mig att faktiskt gå in, jag blev lite sur faktiskt, inget bra bemötande alls. Hade ju hoppats att alla inom PF va lite söta och snälla som du verkar. Ville iaf bara ge lite feedback. Jag går inte in där igen, thats for sure.

Millan sa...

Anonym:
Haha, du måste ha träffat på allas vår underbara Fredrik;o)
Tråkigt stt du kände att du blev illa bemöt av honom, han måste ha haft en dålig dag. Visst är han inte känd för at vara en snackpåse (sorry Fredrik, men du vet att jag tycker om dig iaf), men han är jätte snäll, kompetent och duktig. Jag ska prata med honom att han måste skärpa sig och vara rädd om sina kunder.
Jag blev iaf jätte glad att du skrev att du tycker jag verkar vara söt o snäll, för det är jag!!! Haha, skojade bara;o)
Mvh Millan