27 februari 2010

Fitness Magazine

Nya nummret ute just nu..
Jag vet inte vad jag ska säga eller göra för att tacka er..? ! Att få er att förstå hur otroligt mycket jag uppskattar detta och hur glad jag blev när jag satt o bläddra igenom tidningen och hittade min blogg högst upp på sidan för Intressanta och Inspirerand träningsbloggar!!!!!!
Tack vare ER, mina läsare som har nominerat mig så fanns jag med där.
Tack Tack Tack Taaaack!
You are the BEST!!! Jag kommer i minst en vecka bara sväva på moln och mysa vid tanken på att jag är en inspirationskälla till så många tjejer o killar där ute som jag faktiskt inte visste. Jag har nog inte förstått att det faktiskt finns en o annan som gillar lilla mig och kanske inte alltid de fullt så intressanta och perfekta inläggen, men jag bjuder på mig själv varje dag och vill visa att jag "bara är en vanlig människa!"

Ännu en gång: TACK för nomineringen!

5 kommentarer:

L sa...

Jag blev överlycklig när jag såg att du hade kommit med :D Läsarna som röstade - det gjode vi bra! Haha, härligt att du blev glad iaf. Du förtjänar det! :)

Julia sa...

Grattis :)

Malin sa...

Det är ju bara för att du ÄR en inspiration!! =)

Hälsn. Malin.

Silje Mariela - BodyWork sa...

Utrolig flott blogg du har! Og fysøren for en kropp!
Kjempeflott inspirasjon!!:):)
Hehe, og takk for tipset om kaseinfluff!Det må jeg prøve!=)

Millan sa...

L:
Jag håller med L: Det gjorde ni bra, haha!
Tack!!!

Julia & Malin:
TAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silje:
Tack!
Roligt att jag har fått några läsare även över Sveriges gränser, det är jätteroligt!!
Kaseinfluffet måste du prova, har du en gjort det är du fast;o) Jag älskar det, Kram Millan!