13 februari 2010

Hälsning ifrån söder...

Skriver bara några rader ifrån vår lilla tripp till Växjö nu över helgen.
Daniel o jag åkte ner igår eftermiddag för att slippa åka imorse i tidiga ottan. Jag hade mitt sista jobb uppdrag för PF idag, prodduktgenomgång för personalen på Hälsostudion här i Växjö.
Det gick riktigt snabbt o smidigt så jag hann med en god thai lunch tillsammans med min vän Niklas Lovén innan det var dax att hämta lilla snuttan Olivia på skolan.
Jag fick med mig Daniel tillbax till gymmet för ett träningspass innan kvällens muffande:
SUSHI!!!
Riktigt gotti gotti.
Nu går mina ögon i kors så det är nog tajm att krama kudden inför morgondagens 50-års fest.
Vi ska ha o anordna en överraskningsfest för Peter (svärmors man) som kommer hit imorn,
jag säger bara
PARTY PARTY!!!!
Det kan nog bli både ett o två glas vin imorn tillsammans med massa god mat, snacka o tårta!
Sov så gott mina fina vänner!!!

4 kommentarer:

Charlie'sWorld sa...

Hur gör du sånt kasein fluff??? Såg gött ut :)

Millan sa...

bbkajsa:
Det är gott, titta under mina ettiketter ganska långt ner till vänster på sidan under "Fluff" så ser du hur jag gör..
Lycka till:)

Anonym sa...

Måste bara fråga om denne Niclas Lovén har tävlingskört bil?
Om det är det så bodde han gatan bortanför mig när vi var yngre hemma i Gislaved.

Linwin

Millan sa...

Linwin:
Japp helt rätt, han har kört bil bla radical i många år. Han tog en paus ifrån det under 2009 och gjorde en comeback på scenen i BB på Fitnessfestivalen 2009, det var igenom träningsbranchen & Proteinfabrikken som vi träffades och lärde känna varandra:)
Millan