27 februari 2010

Pics ifrån Sthlm

Min o Jannies mys frulle igår innan jag åkte hem. Perfekt avslut på mysig och intressant tripp med både "jobb" o fritid...En av mina stora passioner i livet:
Nybakat BRÖD!!! Lite shopping hann jag även med
Detta gillar jag, lite nya härliga vårfärger ifrån Make up Store
Inte världens bästa lunch, men vad gör man när man är på resande fot och inte vill trycka en hamburgare på Mc donald´s??
En burk keso, ett äpple och en prottedrink las som grund på tåget innan jag kom fram till Norrköping och åkte direkt till gymmet.
Liten surprice mötte mig när jag kom in i omklädningsrummet och öppnade väskan..inga träningskläder....hmmmm de låg kvar i Jannie & Mickes bil. Vad ska mån då göra?
-Sätta sig ner och sura?
-Skita i att träna och gå en runda på stan?
-Gilla läget och träna i det man har på sig??
Japp, självklar alternativ 3! Jag var en riktig läckerbit i mina glansiga byxor och linne igår, utan sporttopp :D Träningsskorna låg som tur var i väskan så jag slapp träna i skinnstövlarna, haha. hade kanske varit en fredags piff :X
Ett ok pass, axlar o tramp innan vi åkte hem o tog en snabb dusch, fixade iordning ett blommarrangemang och åkte vidare till våra vänner PJ & Jenny + nya "lilla" tjocka bebisen. Hur mysig, go o glad som hellst. God hemmagjord italiensk pizza och en halv flaska rödvin slank ner utan några som hellst problem..
Idag om två timmar ska vi på kalas till systeryster Sandra som fyller 24 år idag! Hipp hipp hurra!
Först ska lite mellis ner, iform av en proteinsmoothie för att sedan väntas fika o fikabröd;)

4 kommentarer:

Yogagirl sa...

Hej!

Grattis pa tidnigs artikeln!

Snygg protein shaker ocksa! Jag hade en likande i bla farg en gang. Fast din ar i en fin rosa! :)

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Jag hade också valt att träna i de kläder jag hade på mig. Det känns ju surt att hoppa över träningen och vända i dörren.

Millan sa...

Yogagirl:
TACK!
Jag älskar den shakern, den passar verkligen till allt och att den är rosa är ett extra plus;)

Karin:
Man får liksom gilla läget och göra det bästa av det, visst;o)
Hoppas du får en fin vecka!

Kajsa sa...

gott gott gott